Mallan

The Love Is In The Air, Too Bad I Can't Feel It...

onsdag 9 mars 2011

Onsdag!

Yaoo! , heej! ^^ 
Jag tänkte att jag skulle blogga lite nu , medans ja ändå sitter hemme ve datorn! :) 
Idag har ja inte gjort mke än så länge, jag har :
- Vaknat
- Duschat
- Gjorde mig lite iordning
- Tandläkaren! 
, Nu har ja nyss käkat , & ska upp te Carro, min granne snart igen! ;) , måste umgås lite me henne, för imorn åker hon iväg! ;D . åh kommer hem på söndag igen... åh gissa vem som ska va kattvakt hela helgen? åt 6 katter? , joo , MOI! :D . hahaha... men denna gång behöver ja bara gå upp te dom en gång / dag.. :D de är najs, de går ju iaf ... ;) . hahaha..

ÅHHH va ja längtar, jag längtar tills jag åker te Turkiet - Marmaris! den 26e Augusti från Sthlm - Arlanda, åååh va härligt ;) . jag måste passa på att skryta .. 4 stjärnigt & All Inclusive ;) Jag & Vicko <3 , min bäste vän, mitt allt, mitt andra jag, ! :D min själsfrände, eller va de heter! ;D hahaha!!^^ 

Ska slänga upp lite bilder från hotellet , så ni får se! ;D avundas!^^ hahahaha!
Jag längtar tills ja ska ha min mysdag med min syster! :D då ja ska va frisör, åh vi ska laga mat & allt sånt mysigt! ;D . men de blir när hon fått pengar! :D ...

neej , nu slänger ja upp lite bilder ;) .
hörs väl ikväll ! PUSS/m.

3 kommentarer:

  1. Mallan.. det funkar ju nu o skriva... Gå in o kolla min då!!

    SvaraRadera
  2. Men mallisen , Katterna igen ; ) Du är allt snäll du som tar hand om dom :) <3

    SvaraRadera
  3. jaa, ja ska kolla nu mammsii :D ! . hahaha, aah, mikaela, ellerhur är jag :D

    SvaraRadera