Mallan

The Love Is In The Air, Too Bad I Can't Feel It...

söndag 6 mars 2011

Söndag.

Nyss skaffat mig en blogg, ska fråga mamma & Marie om hjälp i morgon, så att det blir lite saker fixat, yäs!
Idag är det Söndag, idag har jag gjort ganska mycket faktiskt, 
- Vakna.
- Kolla FB.
- Käka frulle,
- Duschen
- Göra mej iordning , för middag/lunch hos syster m.familj, gick ut åh gick efter maten, jätte mysigt verkligen, och jätte god mat. Sånt gillar vi! (:  åh alla vår känslor, ja vi ska inte prate påt ens! :D
- Sen så for jag,mamma&pappa te challa & handla lite kläder. love it.
- Sen så åkte vi hem, & jag sätte på mej mina nya kläder, sen kika upp te Carro med tröjan jag skulle köpa med till henne..
- Sen slutligen, så kom min bäste vän, Veronica "Vicko" åh hämta mig, så for vi te klässbol, sen åkte vi hem te henne åh såg på solsidan, sen kolla vi oxå på filmen som va kl 21 på 5an, mycket mysigt :) <3
Japp , så nu sitter jag här & har nyss gjort mig en blogg.. Blir svårt att komma på ngt att skriva tror jag..
Hoppas på att ngn läser oxå, Yäs!
, Nej nu blire natta! , Så godnatt! :) 
/m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar