Mallan

The Love Is In The Air, Too Bad I Can't Feel It...

tisdag 22 mars 2011

Tisdag :)

Snart helg ;) . hahahhaa näära!^^
Idag har jag fått min mobil som ja beställde i torsdags :D, en liten sony ericsson , så nööjd är jag! :)
Eller aaa, fick mobilen igår, men pappa va tvungen att legitimera, så ja kunde inte hämta ut den... ;D! men nu sitter ja här med den , ååh på frääädag så ska jontää boii sova hos mig & mamma, eftersom pappa åker te stavanger då! :) de blir mysigt de ! :D

nu är de vår iaf, åh ni som säger att de inte är vår, ni måste va blinda iaf! :) hahaha ..

Jag är hungrig.. -.-
Åh ikväll kl 6 ska ja me mamma&pappa på bio ;) - hur många lingon finns det i världen.. hahaha, perry väl ! :D

Ikväll ska ja se på BB kl 10 ;D de är ett mååste!
^^ PUSSS så länge! /m. <3

PUSSS PÅ CAITHLIN <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar