Mallan

The Love Is In The Air, Too Bad I Can't Feel It...

tisdag 15 mars 2011

Tisdag.

Har inte skreve på ett tag :P .
men som sagt, i lördags var ja ute åh festa lite, åh i söndags bestämde jag mig för att inte dricka på ett tag, åh de va inte för att jag va dålig, utan för att de inte är kul att vara ute längre, de är liksom inte kul, åh inte ens längre gött typ, så läggert på hylla e stönn.. :)
I söndags gjorde jag inte så mke faktiskt :D !
Igår va de måndag, åh då var jag hemma, sen va jag på möte på ANC, me min jobb coach . :)
Sen va ja me carro & vicko, de va skojj som tusan! :D
Jag grönner starkt på åh köpe mej en ny telefon ja, för jag har liksom tappat orken me min.... -.-
Först, köpte jag den Sista Juli , då gick den i sönder i typ oktober, åh den va INNE på lagning över en månad! sen fick jag den tbaka på en onsdag , sen på fredag, dog den!!! , den slockna i displayen, så de gick åh ringa te mej , men ja såg ju ingenting ! :S .
Sen så skicka ja in den på lagning på lördagen , då va den borta i si så där typ 2 veckor, sen fick jag en ny, åh detta va den 1 december,  sen börja den cpa sej i typ februari , åh då skicka ja in den, va borta i nästan 2 veckor, sen fick jag den tbaka, men fick skicka den t lagningen direkt jag fick den igen.........
Aaah, åh nu sitter ja här me en telefon som inte fungerer.. typ!
Så får nog köpa mej en ny, eftersom sonyericsson teamet & anovo inte vill ge mej en ny, trist!
Japp , åååh idag är de tisdag! ja har ingen aning om va ja ska göra idag, de är ganska skönt att ta dagen som den kommer bara! :D . åh de är sol & fint, våååår <33333333333 , hehe, det visar 11 grader i sol vägga! :D ! HAHA! ^
Japp, åh pappa kommer hem ikväll åh! :D . han åkte te norge i söndags! :P igår pajja växellådan på hans lastbil, så han satt fast där! hahahaha! synd om han! :P
Imorn ska jag lämna blod för första gången, jag är ju blodgivare ;) . så är lite nervöst :P .hahaha
Japp! , nu får ni ha de så bra t näste gång ja skriver! PUSS/m.

                                             HAHA! Turkiet 2010 ! ;D med min familj <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar