Mallan

The Love Is In The Air, Too Bad I Can't Feel It...

tisdag 8 mars 2011

Tisdag, den fetaste...

Yepp, idag är det tisdag, vilket betyder att de snart är helg... eller jag vet inte..
Igår blogga jag inte, men jag kan blogga om det idag,
IGÅR :
- vakna.
- blev med vicko te tandis, hon har värsta skräck... synd om gumman.. :/
- Sen hem, JAG köpte blommor te mamma&pappa, dom förtjänar det ibland :D
- Sen åt vi mat, sen somna ja isoffan..
- Sen åkte jag & vicko åh träna ;D
- sen hem te henne en sväng & sminka oss, sen for vi ut te Ränkesed, te Micke, vilket hus! :D .

IDAG:D
- vakna
- for iväg åh träna me mikaela & pappa :D . men vilken träningsvärk jag har..... sen igår ;) så blev über lugnt :P
- sen dirr te tandläkaren.. usch va dom skäller på mej jämt, men idag skällde jag tbaka för första gången på 1 år & 7 månader.. xD !
- hem,
- upp te carro ,
- drog med henne ner te mej & där käka vi med mamma&pappa :D muums!
- sen åkte vi på bygde tur :D -  MANGSKOG - GUNNARSKOG:D jag körde t mangskog, sen fick pappa köra från mangskog - gunnarskog ;D . sen körde jag hem från gunnarskog:D.
- Sen gick vi upp te carro & här har vi åte semlor & mammas bakade kaker så de bara skriker om det...
- Jonte kom hit oxå, riktigt mysigt! :D
, Jag mår nästan illa så mke har jag ätit ;) . mohaha!
, yääs!
pretty much it! :D . imorn ska jag te tandläkaren tio i 12 ;D . åh hämta min skena te tänderna... ska spotta på mina tandläkare, som inte vet hur man behandlar patienter & inte vet hur man är trevlig, fy 17.. en spark i skreve & en tid i helvetets eviga eldar är dom värda - jävla svin!

, Neej , nu räcker det! ,
PUSS & godnatt /m. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar